حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

به تو میرسم همیشه در نهایت رسیدن ...

حالم خوبه !
احساس خوبی دارم  !
بوی خوشبختی میده زندگیم !
دوسش دارم ! صبحا که میره تا ظهر دلتنگم !
دوسم داره میدونم شاید فراتر از دوست داشتن !
لوسم کرده زیااااد!
میگه من منطبقم بر چیزی که میخواست !
یه مرد واقعی و خواستنیه !
وقتی گریه میکنم اشک تو چشاش میبینم !
اما تا وقتی نباشه هم آروم نمیشم !
تنها مشکلم دلتنگی برای مامان و بابامه همین !
میگه هر زمان بخوام میتونم برم اما دوری ازش هم برام مشکله دوس دارم با خودش برم !

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام عزیزم خدارو شکر میکنم خوشبختی عزیزجون واسه ما هم دعا کن واقعا به دعاتون احتیاج دارم خیلی دلم برات تنگ شده خمر هم ازدواج کرد یواشکی اصلا نه یه زنگ زد نه خبر داد نه خدا حافظی کرد هیچیییییییییییییییییییییییییییی بعد میگن مینا بی وفاست

سلام جیگر دختر نازم برم
من که همیشه برای همتون دعا میکنم و خودم محتاجتر از همه
آره مریم 20 شهریور عروسیش بود
شاید فکر کرده چون شهرضاست نمیرین چه عرض کنم عزیز دل
تو عزیز دل مایی خانوم گل

فروغ خاموش سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.fk.persianblog.ir

سلام عزیز دلم.
مبارک باشه.درسته دیره.اما براتون خوشبخی آرزو میکنم

ممنوووووووووون عزیز دل

فروغ خاموش پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://fk.persianblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد