حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

دل من خودش نخواسته هفت خط باشه خودش خواسته ساده باشه....

میروم ، می خوانی
می مانم ، میرانی

مانده ام در تردید
در تردید از واژگان
که به دستان ِتو
جمله می گردند
که گاه ...
مرا به سرزمین ِمهر و عشق
می خوانند

و گاه
از خود می رانی ام
و من
مانده ام در حیرت ِ خواندن و راندن ات

باز اما
دل ِساده ِمن
ترا دوست دارد
چه
بخوانی ام
چه
برانی ام

ما آب حوض شما شیر موز...

عاقا بنده یه ناخنم بشکنه بقیه رو هم کوتاه میکنم حالا تصور کن اگه دلم بشکنه چه کارا که نمیکنم!

پ.ن 1 : به ما که نمیخوری حداقل آب شنگولی بزن که به در و دیوار بخوری!
پ.ن 2 : بعضیا همچین تو مختن که باید سند بذاری درشون بیاری!
پ.ن 3 : شاید وجودم به کسی آرامش نده اما همین که حرص بعضیا رو در میاره بهم انگیزه میده!
پ.ن 4: به بعضیام باید گفت شما اگه عددی بودی میبردمت زیر رادیکال جذرتو میگیرفتم هانی :) !
پ.ن 5: اینقد سطح انتظاراتمو از شعور بعضییا آوردم پایین که به نفت رسیدم فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم!

جماعت گوسفند یا گوسفند جماعت؟مسئله اینست...

حس خوب و کوفت :|
آها کوفت خوبه کوفتگی ینی مسیر 5ساعته تا شمال رو 14 ساعته بری و دقیقا 7 ساعتش ساکن وسط جاده تو ماشین نشسته باشی نه راه پیش داشته باشی نه راه پس چرا؟ چون این جماعت گوسفند مسیر1 لاینه رو میکنن 7 لاین و بعد از 7ساعت که اندازه نیم متر بری جلو بازم همون 7باند تشکیل بشه ازشون بپرسی چرا این کارو میکنی بگه فرهنگه ایرانیه خو خاک تو سرت ذلت و پستی و خواری تا چه حد اآدم باهات حرف میزنه گریه شمیگیره ! 

پ.ن 1 : خوشالی ینی یه پلیس ببینی و بری بهش بگی این آدمو میبینی ؟ داره شما و قانوناتونو دور میزنه چه برسه به منو ! اونم همونجا بگه چیکار کرده ؟ تو هم تمام درد دلاتو براش بگی و در عین آرامش برگردی تو ماشینت و طرف رو جریمه کنن که حالش جا بیاد!

پ.ن2 :بد بختی ینی اینکه تو اون سرما و ترافیک دستشویی هم حداقل 15 کیلومتر ازت دور باشه :(((

سیزده خوش یمن

عاقاااااا ما داریم میریم. شمال

مازندران برف میااااااد 

11 فروردین. و برف؟؟ گمونم آسمونم خواب بوده تازه. یادش اومده. 

احسان خواجه امیری. داره میخونه. و ماشین. رو باد هی. به سمت حاشیه جاده میکشه 

خوش باشید و تعطیلات خوبی داشته باشید 

من بر این باورم که 13 عدد بسیار خوبی است!!

سالگرد خواستگاریم هم 10 و 11 فروردین بود. 

وای خدایا دوسال. گذشت دوساااااال؟؟؟ ینی چرا فک میکنم هنوز تازه.  عروسمممم؟؟؟  گمونم بابت اینکه که آقامون همیشه. مثه یه تازه عروس لطیف باهام رفتار میکنه. اوخ قلبونش. بشم :)))



پ.ن1: روی صحبتم با بچه آیندمه: کره بز ببین بابات با من مثه یه پرنسس. رفتار. میکنه دو روز دیگه بیای خودتو. لوس کنی خودم از پنجره میندازمت بیرون!!!

پ. ن 2: این پست عکس. لازم داره ولی چون تو ماشین هستم و با گوشی پست میگذارم امکانش نیست عکس آپلود کنم!!!


پ. ن 3: مردی که با همسرش همانند پرنسس. رفتار. میکنه بی شک در دامن یک ملکه بزرگ شده.مرسی. از همتون که خوبین! پدر جونم. مادر جونم. سه تا داداش. و خصوصا خواهر نداشته ی آقامون خخخخخخخ.مرسی ازش. که میدونست نباید. باشه خخخخخخخخخ!

و باز هم ممنون از تو که خوبی!  ظرفیت دو نفر خودم،و خودت!

اندر احوالات اینجانب....

پدربزرگ جان همسری از بدو ورود من به خانواده هر بار که بنده رو ملاقات میکردن از لاغر بودن من و لاجون بودنم شکایت میکردن!

دیروز که برای عرض تبریک سال نو به محضرشون مشرف شدیم تازه بعد از اضافه کردن 20 کیلو رضایت خودشونو اعلام نمودندی!

به گفته خودشان کمی رو اومدم در صورتی که من یکی از بزرگترین غصه هام شده این چاقی!


زمان

 

قابل توجه افرادی که فکر میکنن تغییر میکنن!