حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

اندر احوالات اینجانب....

پدربزرگ جان همسری از بدو ورود من به خانواده هر بار که بنده رو ملاقات میکردن از لاغر بودن من و لاجون بودنم شکایت میکردن!

دیروز که برای عرض تبریک سال نو به محضرشون مشرف شدیم تازه بعد از اضافه کردن 20 کیلو رضایت خودشونو اعلام نمودندی!

به گفته خودشان کمی رو اومدم در صورتی که من یکی از بزرگترین غصه هام شده این چاقی!


نظرات 5 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:58 ب.ظ

مرگ بر چاقی.....

مرگ لعنت نفرین تف اصن خاک تو سرش

زهرا یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام** من باب خنده
فقط یه ایرانی وقتی میخواد لاغر شه میگه چی بخورم حتی برای لاغرشدن هم هم میخواد بخوره
میگم معنای پیام این تصویر چیه؟

حالا به نظرت من چی بخورم لاغر شم؟
یعنی چاق شدن خر است!!!!!!!

زهرا دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام
شما ومحیا هم چین میگید مرگ بر چاقی چطوره یه انجمن مبارزه با چاقی راه بیندازید؟(مدیرشم ترازو تعیین کنه)
در ضمن شما که چاق نیستید شاید یه کم اضافه وزن داشته باشیدفکر کنم اگه همه خوراکیهاروبه مقدار کم بخورید خوب باشد

دست رو دلم نذار بخدا من اتهام خیلی. کنه
تنقلات خیلی. کم پیش میاد بخورم

زهرا دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

معنای پیام رو هم متوجه شدم
چاقی جیگره جیگره جیگره

آرهههههه جیگرههههههه

د.ا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ب.ظ

اصلا یه چیزی من کلا اشتباه کامنت میذاشتم

خخخخخخخخخخ خسه نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد