حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

سیزده خوش یمن

عاقاااااا ما داریم میریم. شمال

مازندران برف میااااااد 

11 فروردین. و برف؟؟ گمونم آسمونم خواب بوده تازه. یادش اومده. 

احسان خواجه امیری. داره میخونه. و ماشین. رو باد هی. به سمت حاشیه جاده میکشه 

خوش باشید و تعطیلات خوبی داشته باشید 

من بر این باورم که 13 عدد بسیار خوبی است!!

سالگرد خواستگاریم هم 10 و 11 فروردین بود. 

وای خدایا دوسال. گذشت دوساااااال؟؟؟ ینی چرا فک میکنم هنوز تازه.  عروسمممم؟؟؟  گمونم بابت اینکه که آقامون همیشه. مثه یه تازه عروس لطیف باهام رفتار میکنه. اوخ قلبونش. بشم :)))



پ.ن1: روی صحبتم با بچه آیندمه: کره بز ببین بابات با من مثه یه پرنسس. رفتار. میکنه دو روز دیگه بیای خودتو. لوس کنی خودم از پنجره میندازمت بیرون!!!

پ. ن 2: این پست عکس. لازم داره ولی چون تو ماشین هستم و با گوشی پست میگذارم امکانش نیست عکس آپلود کنم!!!


پ. ن 3: مردی که با همسرش همانند پرنسس. رفتار. میکنه بی شک در دامن یک ملکه بزرگ شده.مرسی. از همتون که خوبین! پدر جونم. مادر جونم. سه تا داداش. و خصوصا خواهر نداشته ی آقامون خخخخخخخ.مرسی ازش. که میدونست نباید. باشه خخخخخخخخخ!

و باز هم ممنون از تو که خوبی!  ظرفیت دو نفر خودم،و خودت!

نظرات 11 + ارسال نظر
ALI دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.alijb10.blogfa.com/

سلام وب خوبی داری...به وب منم سر بزن...برای اینکه امار وبلاگت رو بالا ببری پیشنهاد خوبی دارم برات..سر بزن پست ارسال نظر اتوماتیک رو بخون..مرسی

آمار وبلاگ رو میخوام. چه کنم برادر بیخیال. دلت خوشه. ها

زهرا چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

اول )
سلام راضیه عزیز
دوم )
شما 10و11سالگرد خواستگاریتون بوده اون وقت به نظرت 13 عدد خوبیه؟
بند الف >سالگرد خواستگاریتون مبارک
بند ب> البته که 13عددخوبیه
سوم)
سفرشادوبی خطر

ج .پ.ن1:به من چه!!چون روی صحبت با بچه آیندس
ج.پ.ن2:مابدون عکس ازشما قبول میکنیم
ج.پ.ن3:ممنون ازتوکه خوبی که قدرهمه رو میدونی

سلااااااام. عزیزم من عروسیم 13 تیرماه بود
از تو هم مرسی که کلی خوبی عزییییییییییییییییزم

زهرا چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام
١٣تا بدی
١٣ تا بلا
١٣ تا زشتی
١٣ تا نحسی
١٣ تا غصه
١٣ تا ناکامی
١٣تا مریضی
از وجودتون دور بشه ایشالله
و درعوض ١٣٩٣ تا شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون. سیزده بدرتون خوش.

چه معنی داره شما روز 13 بدر خونه ای برووووو بیرون
منم. کلی آرزوهای خوب برات دارم خانوم گل

زهرا چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام
میگم ما ها(منظورم همشهریانم هست) معمولن روی ساعت رسمی کارنمی کنیم یعنی الآن میگیم ساعت 8:13قدیم،؛9:13جدید
شب خوش

ای بابا آره متوجه این شدم کل 6ماه اول رو مشکل دارم من :))))))))))))))))))))))

زهرا پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

پیمبری که عمری غمخوار امتش بود
روی کبود زهرا اجر نبوتش بود؟!
شهادت حضرت زهرا تسلیت
التماس دعا

تسلیت

د.ا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

باید میگفت: تو از رو نمیری

الان این جز جابجاها هس؟

د.ا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

نمیدونم کامنت قبلی رو اینجا گذاشتم یا نه
خلاصه مربوط به اینجا بود
باید میگفت: تو از رو نمیری

رو کجا هس که ازش برم یا نه

د.ا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ب.ظ

3 تا داداش؟
بیچاره اون یکی

اون یکی که فرزند صالحمه

د.ا جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

آره یادم نبود B|

ونوس شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ http://donyayevenoos.blogfa.com

وبت خیلی خوبه مخصوصا خاطرات عروسی.باورکن یه نقطه هم جانزاشتم ازبس دخترخوبیم...امیدوارم با آقایی همیشه خوش باشی عزیزم.بنده حقیرهم یه وب دارم(محض اطلاع)

سلام عزیزم ممنون از بس دختر خوبی هستی
انشالا شما هم شاد باشی
خب حرف اول رو آخر بزن خوشکل خانوووووووم

ونوس یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ق.ظ http://donyayevenoos.blogfa.com

بوخدا حرف آخرم اصن برام مهم نبود.گفتم محض اطلاع

شوخی کردم بابااااااااا به دل نگیر دخمری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد