حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

جماعت گوسفند یا گوسفند جماعت؟مسئله اینست...

حس خوب و کوفت :|
آها کوفت خوبه کوفتگی ینی مسیر 5ساعته تا شمال رو 14 ساعته بری و دقیقا 7 ساعتش ساکن وسط جاده تو ماشین نشسته باشی نه راه پیش داشته باشی نه راه پس چرا؟ چون این جماعت گوسفند مسیر1 لاینه رو میکنن 7 لاین و بعد از 7ساعت که اندازه نیم متر بری جلو بازم همون 7باند تشکیل بشه ازشون بپرسی چرا این کارو میکنی بگه فرهنگه ایرانیه خو خاک تو سرت ذلت و پستی و خواری تا چه حد اآدم باهات حرف میزنه گریه شمیگیره ! 

پ.ن 1 : خوشالی ینی یه پلیس ببینی و بری بهش بگی این آدمو میبینی ؟ داره شما و قانوناتونو دور میزنه چه برسه به منو ! اونم همونجا بگه چیکار کرده ؟ تو هم تمام درد دلاتو براش بگی و در عین آرامش برگردی تو ماشینت و طرف رو جریمه کنن که حالش جا بیاد!

پ.ن2 :بد بختی ینی اینکه تو اون سرما و ترافیک دستشویی هم حداقل 15 کیلومتر ازت دور باشه :(((

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام بردوست خوبم راضی جوووون
میگم 14-7میشه 7 ساعت
خوب حالا ارفاق میکنم و2ساعت دیگه رو میزاریم برای خوراک ولذت از طبیعت*ولی واقعن خسته نباشیدماندن درراه خیلی خسته کننده است
در مورد پ.ن2 واقعن خدا قسمت هیچ کس نکنه تجربه خیلی بدی در یکی از اردوهای دانشجویی دارم آدم اون موقع اصلن به فکر کلاس ملاس(منظورم کلاس درس نیست) نیست

سلام بر عزیز دل زهرا بانو
متوجه منظورت نشدم عزیزم لدفن رابطه ی بین ساعتایی که گفتی و نوشته من رو با رسم شکل توضیح دهید!
در مورد پی نوشت 2 بهتره حرف نزنیم که گریه می کنم :(((

زهرا یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام دوستم
میگم شما گفتی مسیر 5ساعته است وشما 14 ساعته رفتید 7ساعت درراه بودید 5 به اضافه 7میشه 12 نه 14*افتاد؟(باحرکت دست)

عزیزم بقیش با سرعت 20.30 بوده نه 80.90 افتاد؟ خخخخخخخخخ

زهرا دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام راضی جوووون
میگم جاده رو ول کن،حالابگو با چه سرعتی زبان بخونیم که جریمه نشیم؟؟
یه ساعته خونه رسیدم
باخواهرم فیزیک کارکردم الآن هم اومدم نت تا کمی حالم خوب بشه کلی زبان دارم فردا هم باید برم دانشگاه برای اونجاهم کلی کار دارم
جدا از همه اینا کلن خوابم میاد

من امروز صبح بیدار شدم برنامه ریختم 3صفحه استوری بخونم و تمرینای اینترچینج و حل کنم و استوری ردینگه رو تموم کنم 20صفحه از کتاب کنکوری و 1 درس از یه کتاب دیگه بخونم
بغرعان فقط 3صفحه استوری تونستم بخونم خیلی سختههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

محیا سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییی
استوووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررییییییییی
زبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااننن

ای کوفته نخوری یادم نیارررررررررررررررر

زهرا چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش

مرسی عزیز دلللللللللللم :)

د.ا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ

کامنت مربوط به اینم جابجا گذاشتم
خودت مبفهمی کدومش مربوط به اینه
آره چنین ز.د فهمیده ای داریم ما

الان مثلا میخواستی استتار کنی من نفهمم کی ای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد