حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

on a trip

دیروز حوالی ساعت 2 با مامانی حرف میزدم یکهو به مامان گفتم مامان من بیام؟
گفت کجا؟
گفتم شیراز !
گفت کی؟
گفتم همین فردا پس فردا!
گفت بیااااااااااااااااااا مامان جوووووووووووووووووووووون (همراه با جیییییییییییییغ)
گفتم باشه!
رفتم قطارها رو چک کردم از شااااااااانس خوبم بهترین قطار مسیر تهران شیراز 2نفر جا میداد که یکیشو من صاحب شدم 
بله کل دیروز رو هم داشتم آشپزی میکردم برای آقای همسری 
کلم پلو
زرشک پلو
عدس پلو 
ماکارونی
سوپ
الویه
خورش اسفناج
از بس که من کدبانوووووووووام

پیش به سوی سرزمین کهن فرهنگ و هنر و مهد تمدن ابران زمییییییین !

باغ ارم باغ صفا باغ خلیلی .دلگشا
پر بود باغوی شهر ما از عطر عاشق پرورو


پ.ن : شعر از دکتر بیژن سمندر شاعر بزرگ شیراز که اکثرا شعراشونو به لهجه ی شیرازی سرودن !
پ.ن : یکشنبه 2 هفته دیگه که فکر کنم یازدهم باشه با مامان بابا بر میگردم!

نظرات 19 + ارسال نظر
زهرا جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام گلم
به شیراز آی وفیض روح قدسی بجوی از مردم صاحب کمالش
خوب کردی رفتی پیش مامان حسابی دلتنگشون بودی عوضش تو این دو هفته یه دوپینگ اساسی بکن.
از طرف من به خانواده سلام برسان.ورود عضو جدید خانوادتون رو هم به همگی تبریک بگو.

سلام عجیجم
آررررررررررررررررررررررررررررره یه دل از عزا در آوردم
بزرگیتو میروسونم اما عضو جدیدی در کار نبود

زهرا جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

چند روز پیش محیا یه پیامک قشنگ بهم داد گفتم برات بنویسم
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
بعداز غذا یه چایی،بعدازچایی یه چرتی

خب من نه چایی میخورم نه بعد از غذا چرت میزنم
تکلیف آرامش من چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه شما مسئولییییییی

[ بدون نام ] شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام راضی جووووون
کجاییییییی؟؟؟؟
ضد حال یعنی اینکه یه جیر جیرک نصفه شب

بیاد تو اتاقت و نذاره تا صبح بخوابی...!!!!

خونمووووووووووووووووووووووووووووووون
وای آره
یا مثلا سوسک ببینی بعد یهو ناپدید شه

زهرا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام کامنت قبلی که بدون اسم اومد من بودم دوستت

شما عزیزی

زهرا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

راضی جون جات خالی
این دو روز هوا حسابی خنک شده. امروز کلی رعد وبرق شد وبارون اومد.الآن هم داره بارون میاد.
راستی حرم رفتی التماس دعا

آره عزیزن شنیدم شیراز هم هوا خوب بود
ولی بارون ...
کاش زود این تابستون تموم شه
من دلم بارون میخواد

زهرا جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

داشتم فوتبالیستا میدیدم …
سوباسا تو دلش میگه : ما بایدببریم
میزوگی از تو تماشاگرا میگه : درسته سوباسا

تلپاتی میکنن حتمن
من کشته مرده ی اون شوتاشون هستم

زهرا یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

ماه میلاد سه پرچم دار عشق

دلبر و دلداده و دلدار عشق

ماه میلاد سه ماه عالمین

سید سجاد و عباس و حسین(ع)
میلاد باسعادت امام حسین، امام سجاد وحضرت ابوالفضل بر شما مبارک.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزززززززززززززززززززززززززززززم برشما نییییییییییییییییییییییییییییییز مبارک

زهرا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام گلم ، به به خوش اومدی
حسابی من و پشمکو دلمون برات تنگ شده بود
چرا نی نی در کار نبودیعنی شایعه بود؟ خوب شد شیرینی بهمون ندادی.
فکر کنم دیگه کلاسا تشکیل بشه.(حدس میزنم از یکشنبه تشکیل بشه)

حدست اشتبااااااااااااااااااااه بود

زهرا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

...........@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

اوووووووووووووووووووه مای گاد

[ بدون نام ] دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ب.ظ

ای نور خاندان نبوت جمال تو
ای فخر دودمان امامت کمال تو
ای اشبه تمام خلایق بخلق و خلق
بر خاتم نبوت و حسن خصال تو

میلاد حضرت علی اکبر جوانه خورشید کربلا وروز جوان بر شما مبارک.

آخی روز جوان به منه پیرزن چه

زهرا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

"دترعزمیسزادتوم"
زیاد فکر نکن این همون
"دوستت دارم ،عزیزم"
است که کلماتش براى سریع تر رسیدن به تو از سرو کول هم بالا رفته اند

اوووووووووووووووووووووووووووووففففففففففففففف

زهرا چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ

راضی جون شب بخیر
انگار دوباره برگشتی شیراز
(خخخخخخخخخخخخ)

بهلههههههههههههههههههههههههههههه

زهرا چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ق.ظ

خود “فلفل” هم هیچ وقت فکر نمیکرد که چنین نقش بسزایی در

تربیت کودکان ایرانی داشته باشه بخــــــــــــدا!

اییییی واااااااااااااااااااااااای

زهرا چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

اَللّهمَ صَلّّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ محمد
سلام ای انتظار انتظارم سلام ای رهبر و ای یادگارم سلامم بر تو ای فرزند زهرا سلامم بر تو ای ناجی دنیا

ولادت حضرت حق مهدی صاحب الزمان بر شما مبارک

کیلیلیلیلیللیلیلیلیللیلی مباارکه

زهرا شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

مرد : ناهار چی داریم ؟

زن : ماکارونی

مرد : نمی خورم دوست ندارم

زن : چطور شنبه و یک شنبه و دو شنبه

و سه شنبه و چهار شنبه و پنج شنبه خوردی دوست داشتی !؟

مثه منه

زهرا شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

"سر کلاس زبان" معلم: هرکی فارسی حرف بزنه جریمه میشه! دانش آموز اولی به بغل دستیش: الظهر المیای الفوتبال ؟؟ دانش آموز دوم : الخخخخخخخ الآره المیام!!

راضی جووون کجایی؟

السلااااااااااااااااااااااام المنززززززززل الکجا الباید الباشم

زهرا شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺩﻡ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮین ها هستن :

ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ ﭼﺎﻕ ﻧﻤﯿﺸﻦ

ﻭ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺳﺮﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺶ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻣﯿﺒﺮﻩ !

نامبر وان

[ بدون نام ] شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ق.ظ

گوگل :من صاحب همه چیم

ویکی پدیا :من همه چیو میدونم

فیس بوک :من همه رو میشناسم

اینترنت :من نباشم، شماها هیچی نسیتید

برق :صحبت اضافه نکنید.

والا

زهرا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ

یه بار تو کلاس زبان نمره ترممو کامل گرفتم !
باس همونجا تو اوج خداحافظى میکردم


دیگه آرزوی نمره کامل به دلمون میمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد