حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

podcast

نمیدونم چه مشکلی برای بلاگ اسکای پیش اومده نمیتونم لینک کنم خودتون با کپی این آدرس روی نوار آدرستون میتونید به فایل دسترسی پیدا کنید ...

http://s5.picofile.com/file/8129334118/09_Silence_please.mp3.html

podcast

 از اینجا میتونی کل متنشو برداری 

wedding anniversery


2 سال گذشت !
 زود پیر شدم ! 
هیجاناتم فروکش کرده ! 
قدرت ریسک پذیریمو از دست دادم! 
به وجد نمیام !
 این ینی اینکه پیر شدم !
آیا به پای هم پیر شدیم؟



خطر لیز خوردن ! 
احساسم یخ بسته ..... روی آن راه نروید!

قد اتفاق تو کوتاه نیست.....



مغز برجسته ترین عضو بدن است .24 ساعت در شبانه روز و 365 روز در سال

از زمان تولد کار میکند تازمانی که

عاشق شویم   ......!
*
*
*

همه ما تو لحظه های تنهایی، دلتنگی، خستگی، ناامیدی، افسردگی، 
نیاز داریم تا یک نفر عاشقمون باشه!

و تو منو داری !!!

to Leo Messi


1 goal was all things you had? really? it's ashame !

Argentina couldn't breath let alone think 

Leo?????? It did our heart ! we don't have your facilities but we are the best! 

im sorry we let you down and you let us down too 


one more thing :
we are IRAAAAAAAAAAAN