حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

wedding anniversery


2 سال گذشت !
 زود پیر شدم ! 
هیجاناتم فروکش کرده ! 
قدرت ریسک پذیریمو از دست دادم! 
به وجد نمیام !
 این ینی اینکه پیر شدم !
آیا به پای هم پیر شدیم؟



خطر لیز خوردن ! 
احساسم یخ بسته ..... روی آن راه نروید!

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام،عزیییییییییییزم
عشق مانند رودخانه است

به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند.

برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو میکنم.

سالروز پیوندتان مبارک.یه دسته گل تقدیم به شما

ممنوووووووووووووووووووون عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم
ایشالا قسمت شمااااااااااااااااااااااا

زهرا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ق.ظ

راضیه جان شما هنوز هم جوانی دوست خوبم، داشتن یه دل جوون آرزوی خیلی هاست.تو دوست داری عشق را به خانواده ات هدیه بدهی که این مهمترین رازیک زندگی زیباست.

بهلههههههههههههههههههه همینطوره اما خب خدایی 24 سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال بسه دیگه

یسنا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

سلااااام سالگرد ازدواجت مبارکانشاا... همیشه کنار هم شاد باشید...
بذار دعوات کنم متن با انرری باید میذاشتی برا سالگرد ازدواجت این ناراحت بودی که

میسی خانوووووووووووووووووووووووووووووووم
نیگاااااااااااااااااااااااااااااااااااا متن به این با انرژی ای
ببین عجیجم منه پیرزن چه خوب با کامپیوتر و اینترنت کار میکنم

زهرا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

راضی جون به قول اون فیلمه قوی باش قوی.

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پشت بازو رو دریاب عجیییییییییییجم
بتمن رو مشناسی؟من راضیشونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد