حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم....



برو
اما دلت را خوش نکن
این لبخند
از جنس لبخند مهماندار ست
در لحظات سقوط

________________________
مجموعه «سنگ‌ها از ترس غرق شدن می‌پرند»
کیانوش خان‌محمدی


نقطه مقابل عشق نفرته ! اگه کسی رو دوست داشتید و حالا متنفرید از نظر من هنوزم دوستش دارید و ازش نگذشتید!
اما اگه یه روز بی تفاوت شدید نسبت به کسی یا چیزی بهتون تبریک میگم شما موفق شدید از اون چیز یا اون فرد بگذرید!

پ.ن 1 : ترم 9 رو به خودم تبریک میگم!
پ.ن 2 : کاش یه طوری بود غیر از این طوری که هست!
پ.ن 3 : ..................................................................(همیشه حرفایی هستن که زده نمیشن عقده میشن)
نظرات 3 + ارسال نظر
د.ا سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ق.ظ

رمز لطفا :P

ایهیم ایهیم

د.ا سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ق.ظ

ایشاا... هرچه زودتر باشد که نباشم و بدانند که بودم

زهرا یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام راضی جون جمله ی سبز رنگت خیلی زیباست.
راضی جون خواهشن با امید به زندگی نگاه کن اگرچه شاید من از خودت بدتر باشم اما واقعن امیدداشتن مثل شیرینی زندگی آدم رو زیبا میکنه.
من هم ورود به ترم 9 رو به خودت وخودم تبریک میگم.
درضمن بابت تاخیر آن روز هنوز هم شطرنجی ام.
کلن اگه ناراحتت کردم حلالم کن...
پستی که رمز داره رو حتمن بعدن میبینم...

به به مش زهرا ( چه بهت میاد این اسمه )
عجیج دلم این خط خطیای منو به دل نگیر ! یه در لحظه هر حسی داشته باشم مینویسم !
مثلا امروز کلاااااااااااااااااااااااا حس کلا س نیست چرا/ ؟ چون آماده نیستم
تبریک عسیس دلم
بیخیال بابا ناراحت سیخیییییییییییییییییی چند !!!!
پست رمز دار دیدن نداره برو خونتون دهههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد