حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

shy

dear cheaters I'm so sorry! unfortunaitly I couldn't find listening of page 38 
oh I think we need a towel for our tears 
I cann't stop crying 
mamaaaaaaaaaaa
ok enough
if you feel jealous I should say I wrote it hahahaha

you can borrow my towel beacuse mine is 3 pages
take care and be happy my friends LOL

happy birthday

عاشق پاییز 
عاشق مهر
متولد پاییز 
متولد مهر

عایا میدونید من توی مهر متولد شدم؟
عایا تاریخ تولدم رو یادتون رفته؟
عایا چون یادتون رفته بهم میگین ماه تولدم مبارک؟ 
با شمام بله با خودتون بنده متولد 21م مهر ماه هستم 
اگه یادتون رفته میتونم سالش رو هم بهتون بگم  1385

خب دیشب سوپرایز شدم با یه جشن کوچولو 
و یه اتفاق خیلی دلنشین افتاد که من فک میکردم 25 ساله شدم در حالی که همه فک میکنن من 24 ساله هستم 

پ.ن : بنا به اینکه نمیدونم چرا عکسا از گوشی به لبتاپ بلوتوث نمیشن انشالا در آینده این پست عکس دار میشود 

نکند رخنه کند در دل ایمانم شک!!!

چرا اینجوری شدم  واقعا چرا حوصله هیچ چیز و هیچکسی رو ندارم !خودمم برای خودم قابل تحمل نیستم !
انگار هیچچی روبروم نیست! پشت سرمم همه چیز خرابه ست ! شدیدا احساس سنگینی میکنم ! 
از صبح برای خودم راه میرم و بی هیچ هدفی روزگار میگذرونم ! یه چیزی درونم فرو ریخته ! پیش خودم میگم گور بابای اندکی صبر سحر نزدیک است !
سحر از آنچه من تصور میکنم از من دورتر است!
گفتم دور ! خیلی دور شدم ! دور افتادم ! دوررررم دووووووووور  ازاینجایی که ایستادم هیچ چیز و هیچکسی پیدا نیست! بی ربط نیست که اینقد فامیل دور رو دوس دارم باهاش همزاد پنداری میکنم!

 هم سنگ این روزهای من حتی شبم تاریک نیست!

کاش یه دستی بود که این وزنه 1000035353532656356 کیلویی رو از روی روحم برداره! 

پ.ن 1 : یادت بخیر چقد اون وقتا راحت باهات حرف میزدم حالا میترسم حتی شکرت کنم فک کنی دارم مسخرت میکنم!
تو بمان و دگران وای به حال دگران !(مخاطب خاص)


پ.ن 2: پشمکوی عزیزم ممنون که هستی و این خط خطیای مغز آشفته ی منو روی خودت نگه میداری اگه تو نبودی حتمن تا حالا ترکیده بودم ! امسال هم 4 ساله شدی و من در گیرو دار این زندگی .... فراموشم شد ! تولدت مبارکم باد :) دوستت دارم !

ابرهای آبستن

وقتى آدم یک نفر را دوست داشته باشد بیشتر تنهاست. چون نمى تواند به هیچکس جز به همان آدم بگوید که چه احساسى دارد...
و اگر آن آدم کسى باشد که تو را به سکوت تشویق مى کند، تنهایى تو کامل مى شود.

سمفونى مردگان/ عباس معروفى


شکستن دل، به شکستن استخوان دنده می‌ماند؛ از بیرون همه‌چیز روبه‌راه است، اما هر نفسی که می‌کشی، دردی‌ست که می‌کشی.

- گرِگ برنت

گر بوی تو را باد به منزل برساند ، جانم برهاند

رفـتـن
همیشه پا نمی خواهد !

گاهی آدم از دست می رود 
بـی هـیـچ رد پـایـی ...

حمید امجدی



ﻣﻦ ﺻﺒﻮﺭﻡ ﺍﻣﺎ ...
ﺁﻩ ، ﺍﻳﻦ ﺑﻐﺾ ﮔﺮﺍﻥ
ﺻﺒﺮ ﭼﻪ می ﺩﺍﻧﺪ ﭼﻴﺴﺖ!

ﺣﻤﻴﺪ ﻣﺼﺪﻕ




کاش بارون بیاد  feeling sad 

باران

پس چرا نمی بارد این آسمان خجالتی !




پ.ن : خیابون ارم شیراز !
پ.ن : چه بده که دور باشی و با دیدن این عکس حال و هواش به سرت بزنه و دیوونه تر شی!

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نور چراغه تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون

پاییز فصل من

پاییز اتفاق زردی ست که ممکن است در آغوش هر فصلی بیفتد!

پ.ن 1: پاییزم ، فصل من ، آمدن دوباره ات بر من مبارک ! از آن روزی که چهره ات محو شد در آب های یخ زده ی دریاچه 9 ماه میگذرد و تو باز آمدی ! طبق نوشته هایم برای آمدنت پنجره را باز و شمع های مهمان خانه را روشن گذاشته ام ! 
و از شوق دیدنت چه مهربان تر میدرخشند! اتفاق زرد من ، مرا سخت در آغوش بگیر ، من مدت طولانی چشم به راهت بودم!

من دچارت شده ام و میخواهم بار دیگر از بطن تو متولد شوم!

پ.ن 2: الهی قلبونش بشم دوباره اومد ، فکر نکنم کسی از من خوشحال تر باشه بخداااااااااااا!
پ.ن 3: متن بالا همیجوری ای فی البداهه و الهام گرفته از نوشته پاییز قبلیم بود!
پ.ن 4: برای دیدن متن اصلی پاییز به مطالب گذشته رجوع کنید!