حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

happy birthday

عاشق پاییز 
عاشق مهر
متولد پاییز 
متولد مهر

عایا میدونید من توی مهر متولد شدم؟
عایا تاریخ تولدم رو یادتون رفته؟
عایا چون یادتون رفته بهم میگین ماه تولدم مبارک؟ 
با شمام بله با خودتون بنده متولد 21م مهر ماه هستم 
اگه یادتون رفته میتونم سالش رو هم بهتون بگم  1385

خب دیشب سوپرایز شدم با یه جشن کوچولو 
و یه اتفاق خیلی دلنشین افتاد که من فک میکردم 25 ساله شدم در حالی که همه فک میکنن من 24 ساله هستم 

پ.ن : بنا به اینکه نمیدونم چرا عکسا از گوشی به لبتاپ بلوتوث نمیشن انشالا در آینده این پست عکس دار میشود 

نظرات 4 + ارسال نظر
نادم دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

کودک نیستم... اما میدانم که اگر دستم از دستت رها شود گم میشوم...!!!

پری دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ http://jan-o-deli.blogfa.com/

تولدت مبارک

مررررررررررررررررسی
عششششششششششق دلیه که برات نگروووووووووووووونه

زهرا دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلاااام راضیه بانو
ساده ولی بایک دنیا صمیمیت میگویم تولدت مبارک
کاشکیکه 100ساله شی
نه 120 ساله شی
نه 120سال کمه
همیشه زنده باشی.
انشاالله زندگی سرشار از موفقیت وخوشبختی داشته باشی.
Happy Birthday.


مررررررررررررررررررررررررررررسی عزییییییییییییییییزم ممنوووووووووووووووووون
ایشالا شما هم همیشه شاد و سرحال و تن درست باشی

محیا چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ

سلاااااااااااااام راضیه جان تولدت دوباااره مبارک.......انشاا... همیشه صحیح و سالم باشی در کنار خانواده اتلیسینگ رو بذاررر[:S004:]

ای تنبل بانووووووووو
ممنووووووووووووووون
باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد