حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

بد قول کیست؟

سلام  به خودم و خودت و خودش و خودمون و خودتون و خودشون! 

دیشب داشتم وبلاگ خسته ی بیچارمو شخم میزدم چنتا پست توجهم رو جلب کرد و به این نتیجه رسیدم که من چقد بدقولم!

مثلا مینویسم فردا میام یه خبری میدم دیگه میرم و به روی مبارکم نمیارم!

یا مثلا مینویسم این پست عکس دار میشه اصلنم نمیشه! 

کلا تو زمینه های دیگه هم به همین میزان بدقولم! 

هیچی دیگه امروز فقط اومده بودم بگم من کلا بدقولم! 


این عکس پایین رو هم صرفا جهت این گذاشتم که دلتون بسوزه آخه علاوه بر بدقول، بدجنس هم هستم! 

عزت زیاد


نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ

راضیه عزیز سلام،تو ومن اصلن بد قول نیستیم سرمون خیلی شلوغه طوریکه من خودم وقت سر خاروندن ندارم.
ولی وقتی خوب فکر میکنم آره منم بد قولم ،آخه روز اولی که دفتر خاطرات روزانه برداشتم به دفترم که محرم اسرار منه قول دادم هر شب بهش سر بزنم ولی الآن شاید 2،3 ماهی میشه که بهش سر نزدم و ازش خجالت میکشم. واقعن این درسا جلو پیشرفت من یکی رو گرفتن.

سلام عزیزم نه بابا گمونم بد قولیم هیچ مشغله ای اینقدر نیست که نیم ساعت نتونیم به این کارمون برسیم

زهرا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ

راضیه گلی سلام،خوبی؟
چرا امروز نیومدی؟جات خالی بود.
وای راضی میدونی چی شد؟قراره برا امتحان آیلس رو بگیره وباید تمام موضوعاتی رو که تا الآن کار کردیم برا امتحان بخونیم

سلام بانو کار پیش اومد
آره قبل از کلاس با جناب استاد حرف زدم بهم گفته بود منم در کمال پروییی گفتم عهههههه مگه این ترم امتحان شفاهی داریم
با یه خنده که از این گوشم تا اون گوشم کش اومده بود دقیقا اینجوری

زهرا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ب.ظ

راضیه جان سلام
راضیه خانوم شما که به کل سیمرغ یادت رفته
خوبه والا شما خندیدی من که کلی عصبانی شدم.البته میدونم خنده ات از روی حرص بوده....

سلام عزیزم عه وای اینم از نمونه بدقولیاست
خخخخخخخخ نه خندم ازین بود که علنا میگفتم ترم پیش شفاهی نگرفتی چرا این ترم میخوای بگیری

زهرا یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلااااام راضی جان
کجایییییی؟؟؟؟
فردا در واقع امروز میای کلاس؟؟

سلاااااااااااااااام آرررررررررررررره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد