حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

کور رنگم یا کور رنگی؟ یا هیچ کدام

لباس عجیب و غریب مغز نداشته منو بدجوری درگیر کرده!

براستی چرا؟  شما بگید این لباس چه رنگیه!؟ 


بهت گفتم......

بهت گفتم نرو گفتی دلیلی داره هر رفتن
بهت گفتم بمون گفتی بهونه ای میخواد موندن

مسیر ِ عشقمون آخر به سمت ِ یک دو راهی رفت
نمیدونم که بین ما کی راه ُ اشتباهی رفت

♫♫♫

چیه تکلیف ِ قلبی که یه عُمری با تو سر کرده
کسی که با تو راه ُ رفت نمیشه بی تو برگرده
تنم جا مونده روو جاده دلم رفته پی سایَت
زیر ِ هر سقفی که هستی نگاهی کن به همسایت

به جای خالیِه یک عشق نمیشه هرگز عادت کرد
به تو که راحتی بی من فقط میشه حسادت کرد

همیشه پُشت تو بودم همیشه رو به روم بودی
نخواستم چیزی از دنیا خود ِ تو آرزوم بودی


پ.ن: شعر افشین مقدم با صدای بی نظیر آقای صدا ، ابی عزیز فوق العاده ست




تراوشات مغزی

گاهی وقتا آدم دلش میخواد هیچ کاری توی دنیا برای انجام دادن نداشته باشه. هیچ کسی منتظرش نباشه و هیچ کسی ازش توقع نداشته باشه.اصلا هیچ کسی نگاهش هم نکنه.  تنهای تنها باشه. فکرش خالی باشه. ساکت باشه.مجبور نباشه حرف بزنه. بشینه و تو سکوت خودش غرق شه. دلم کشیده یه تخته سنگ باشم تو دل کوه. 

گاهی اینقدر خسته ای از هیاهوی اطرافت که حتی وقتی به جنبش رودخونه هم فکر میکنی عصبی میشی.

چند وقتیه زیادی دور خودمو شلوغ کردم یه کم خسته ام. یه کم در حد همین چیزی که گفتم.  اصلا غمگین نیستم فقط خسته ام.