حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

بهت گفتم......

بهت گفتم نرو گفتی دلیلی داره هر رفتن
بهت گفتم بمون گفتی بهونه ای میخواد موندن

مسیر ِ عشقمون آخر به سمت ِ یک دو راهی رفت
نمیدونم که بین ما کی راه ُ اشتباهی رفت

♫♫♫

چیه تکلیف ِ قلبی که یه عُمری با تو سر کرده
کسی که با تو راه ُ رفت نمیشه بی تو برگرده
تنم جا مونده روو جاده دلم رفته پی سایَت
زیر ِ هر سقفی که هستی نگاهی کن به همسایت

به جای خالیِه یک عشق نمیشه هرگز عادت کرد
به تو که راحتی بی من فقط میشه حسادت کرد

همیشه پُشت تو بودم همیشه رو به روم بودی
نخواستم چیزی از دنیا خود ِ تو آرزوم بودی


پ.ن: شعر افشین مقدم با صدای بی نظیر آقای صدا ، ابی عزیز فوق العاده ست




نظرات 1 + ارسال نظر
behtarindoste.blogfa.com پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ق.ظ http://behtarindoste.blogfa.com

درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد