حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

امتحان خر عست ....

یک ماه کامل امتحان دارم،  تموم نمیشه 

خسته شدددددددددم، حس درس خوندنم دیگه ندارم،  کاش زودتر این سه تا هم تموم شن،  صدالبته که با موفقیت..... 

اعتماد به نفس بعضی آدما رو اگه کاکتوسای من داشتن،  سالی چهار بار هلو میدادن،  والا.....


نازنین همسرم،  مرسی بابت بودنت، مرسی واسه وجود پاکت توی زندگیم، داریم سه سال رو تموم میکنیم ...... 

dady long legs

بخشی از کتاب بابا لنگ دراز اثر جین وبستر


جودی عزیزم! 

ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داریم و به آنها وابسته می شویم و هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود. 

پس هرکسی را بیشتر دوست داریم و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم دردلش ثبت شویم.


دوستدارتو : بابالنگ دراز

تابستان خر است!

از اواسط اردیبهشت که میشه،  خدا این کوره رو روشن میکنه و منو میندازه توش تا جلز ولز کنم! این کوره هم جوری داغه که انگار بهش فوش ناموسی دادیم!! 

کولر ما که شبانه روزی شده بیچاره!  با این حال بازم کل روز رو دارم ذوب میشم!  

گرررررمه :((((((((((

خدا مخترع کولر رو بیامرزه  ، اگه دست مسلمونا بود،  میگفتن خواست الهی هست که  هوا گرم باشه،  تو کار خدا نمیشه دخالت کرد،  آخر هم یه دعا میساختن برای عفو و طلب هوای خنک تر؟!!!!