حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

تابستان خر است!

از اواسط اردیبهشت که میشه،  خدا این کوره رو روشن میکنه و منو میندازه توش تا جلز ولز کنم! این کوره هم جوری داغه که انگار بهش فوش ناموسی دادیم!! 

کولر ما که شبانه روزی شده بیچاره!  با این حال بازم کل روز رو دارم ذوب میشم!  

گرررررمه :((((((((((

خدا مخترع کولر رو بیامرزه  ، اگه دست مسلمونا بود،  میگفتن خواست الهی هست که  هوا گرم باشه،  تو کار خدا نمیشه دخالت کرد،  آخر هم یه دعا میساختن برای عفو و طلب هوای خنک تر؟!!!! 


نظرات 4 + ارسال نظر
آنا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

البته ایده اولیه کولر و پنکه که بدون برق بودند از عرب هاست که بعد از اسلام وارد مناطق دیگه هم شد. بعدها دستیش شد برقی.

نظرتون محترمه بانو
اما ابتدا مصری ها بودن که بادبزن رو داشتن با برگهایش نیلوفر و حصیر مرطوب با تچکر

امین پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام
اونجا کجاست آیا که اینقدر تو میگی گرمه
میدونی من امروز صبح ساعت 20 و نیم پاشدم رفتم دانشگاه و ساعت 12 و ربع رسیدم خونه
خیس عرق برگشتم
بمونه که نور زیر آفتاب سوختم , کباب شدم
گرمای خوزستان خیلی افتضاحه راضی

مگه صبح هم ساعت بیست داره؟؟؟؟؟
خسته نباشی دلاور

پرواز سیمرغ پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:34 ق.ظ http://CEEMORGH.BLOGFA.COM

راضیه جان اینجا که کلا دو فصله.سرمای استخوان سوز،گرمای طاقت فرسا
آره این صحبت آدمای تنبله که میخوان تنبلیشون رو گردن خدا بیندازند.یک جمله منشوری هم خواستم بگم که نگفتم البته اون مخصوص باریدن باران است.

من با سرما واقعا مشکلی ندارم

پرواز سیمرغ پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ق.ظ

خانمی فکر کنم کلا با واژه خر قرارداد بستی که تو پستات هر دفعه ازش یاد کنی (شوخی 1000تا شوخی)

کلا قشنگه، به معنی بزرگ هم که هست و....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد