حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

امتحان خر عست ....

یک ماه کامل امتحان دارم،  تموم نمیشه 

خسته شدددددددددم، حس درس خوندنم دیگه ندارم،  کاش زودتر این سه تا هم تموم شن،  صدالبته که با موفقیت..... 

اعتماد به نفس بعضی آدما رو اگه کاکتوسای من داشتن،  سالی چهار بار هلو میدادن،  والا.....


نازنین همسرم،  مرسی بابت بودنت، مرسی واسه وجود پاکت توی زندگیم، داریم سه سال رو تموم میکنیم ...... 

نظرات 6 + ارسال نظر
امین یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:41 ق.ظ http://pll.blogsky.com

سلام
اوووووووف یکماه
امیدوارم حالا که توی این یکماه سختی کشیدی عوض با نمرات خوب تا یه حد کوچیکی واست جبران بشه
و مثل من استادا حقت رو نخورن و نمره ات رو به کسی دیگه ندن
همسری ..متاهلی , سخته متاهل بودن و درسم خوندن نه
3 سال , مبارکا باشه


سلاااااااااااااام
خعلی باحالی مبااااااااااااااااااااارکه
مگه وامه که حق مارو بخورم بدن به یکی دیگه عامووووو
اگه همسری، همسر باشه سخت نمیبخشه
تچچچچکرات

نیلوفر یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:13 ق.ظ http://nilooee21.mihanblog.com/

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
96518


با شیلر موافقم بانو

امین پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ http://pll.blogsky.com

سلام مجدد راضی عزیز
اوهوم حق با توئه اگه همسری همسر باشه سخت نمیگذره
امیدوارم همیشه همینطور راضی باشی از همسرت و زندگیت
من آزاد درس میخونم لابد طوری نوشتم که علمی کاربردی به نظر رسیده
سنم بیشتر از اون چیزه که حدس زدی یه 4 یا 5 سال ناقابل بیشتر

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته
احوال شما؟؟
نمیدونم چرا تو کامنت قبلی نوشتم نمیبخشه خخخخ
راستش یادم نیست چرا حدس زدم علمی کاربردی هستی
ایشالا موفق باشی هرجا هستی

امین پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام راضی چرا پست جدید نمیزاری دختر

پرواز سیمرغ پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ق.ظ http://CEEMORGH.BLOGFA.COM

های راضی جون
بالاخره پس از چند وقت تاخیر اومدم که هزار البته خوش اومدم.
با تیتر پستت کاملا موافقم.
البته بعضی وقتا بعضی اساتید طوری برگه ها رو تصحیح میکنن که بدی به دشمن بهتر تصحیح میکنه.
الآن که اومدم از امتحانات راحت شدی و چندتا از بچه هاتو فرستادی خونه بخت(بازیگر که نشدیم عوضش میگیم همه درسا مثل بچه هامون هستند)

خوش اومدی خوش اومدی،
آره رفتن به درک پیوستن از بس اعصابتان رو نداشتم، وای مگه تموم میشدن
ایشالا شما هم موفق میشی

رضا یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:52 ب.ظ http://tobe94.blog.ir/

سلام ..من از اوناش نیستم که الکی بیام وب یه نفر و ازش تعریف کنم بعدش بگم بیا وبم...وی اومدم اتفاقی اینجا...دوس دارم تو هم یه نگاهی به وب ما بندازی..چیزایی توش هست که شاید شاید به دردت بخوره !!!!!

یا علی

سلام
تچکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد