حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

یار من ...

حواست باشد.... 

یار من موی سرش ، قیمت صدشیرین است 

قصه اش قصه ی لیلاست ، حواست باشد 

گرچه بدجور شکسته است دل تنگ مرا 

همچنان شاه غزل هاست ، حواست باشد 

او نگاهم نکند ، یا نخرد حرف مرا... 

هرچه هست بین خود ماست ،حواست باشد...!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
li li سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ق.ظ

havasam has <3

زهرا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ق.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام راضی جوووون
شعری که گذاشتی خیلی زیبا وبامعناست اما ...
راستی دلم برات خیلی تنگ شده

سلام عزیییییییییییییییییییییییییز دلم
منم خیلی دلم براتون تنگ شده نمیدونم چرا کلاسا شروع نمییییشه :(((((((((((((((((

راستی اما...؟؟؟؟؟

hoka سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ http://dariusheghbalilove1.persianblog.ir/

پشمک کی باید حواسش باشه؟برا کی خط و نشون میکشی خخخخخخخخ


هرکی بهش چپ نگاه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد