حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

روزمرگی های اینجانب ....

فردا آخرین جلسه این ترم لعنتیه ! تمام انرژیمو گرفت ! آخ که چقد این ترم وقت و ذهن گذاشتم اصن مخم گیرپاژ میکنه دیگه! بعد از 6ماه یهو یه ترم سخت و استاد سختگیر خیلی تحمل میخواد! ولی بالاخره تموم شد البت باس بگم که پنجشنبه و یکشنبه ی آتی رو خدا خودش بخیر بگذرونه من که عمرا حال و حوصله ی رفوزه شدن رو ندارم!

اوووووووووووف این تابستون لعنتی هم که گرمای کصافطشو قبل از خودش فرستاده! من کلا دارم عرق میریزم! نمیدونم این همه عرق میریزم چرا لاغر نمیشم خووووووووووووووووووو!

!!! I'm warm as a toast

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام راضیه عزیز
یه کم دیر اومدم وجلسه آخر به پایان رسید.
به نظر من ما اگه فقط کلاس زبان داشتیم این سختگیریها اتفاقن خوب وبه نفعمون بود.
مثلن خود شما خانه داری ،مهمان داری،کلاس موسیقی،زبان کنکورو...
حالا من رو داشته باش دلم خوش بود این هفته کلن زبان میخونم ولی حالا یکشنبه امتحان دانشگاه دارم
پنجشنبه رو گذاشتم برای امتحان کتبی
یکشنبه هم ساعت 3 میرسم خونه تا ساعت 7 باید برای شفاهی بخونم البته اگه حالم گرفته نباشه این همه کار حالا به نظرت من میرسم آیا؟؟
ولی در کل یکشنبه داشتم با محیا صحبت میکردیم جو کلاس وبچه های این ترم بهتر از دو ترم قبل بود.نه؟؟؟
در مورد گرمای تابستان مطلب خاصی ندارم جز اینکه بگم خیلی گرمه.
این همه نوشتم الآن 2خط جواب میدی(شکایت)

عزیزم چرا شکایت خب شما داری پست منو تایید میکنی دیگه
من دوباره همونا رو تکرار کنم؟
من مشکلی با سختگیریها ندارم و خودت میدونی عاشق خانوم غیاثی و تدریسش هستم منتها گفتم که خودم انرژیم ته کشیده
وقتی برا کتبی میخونی با دقتتر بخون که برا شفاهی نیاز به وقت زیاد نباشه
من ترم گذشته که با خانوم غیاثی بود رو بیشتر دوست داشتم جون تعداد کمتر بود
ترم قبل ترشم که کلا از بس بد بود میخواستم فید زبانو بزنم والا

زهرا سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سکان زمین و آسمان است علی

سلطان همه جهانیان است علی

گلواژه ی منشق از علی اعلاست

سر چشمه ی فیض بی کران است علی . . .
میلاد امام عشق مولود کعبه امام علی (ع) بر شما مبارک.

ممنون عزیزم بر شما هم مبارک

د.ا چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

کولر بدم خدمدتون؟
خانم غیاثی؟ کیه؟ آیا؟ چه اسم فامیل با کلاس و زیبایی دارن

فوووووووووووووووووووووت کن فووووووووووووووووت
شما به خودت نگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد