حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

کور رنگم یا کور رنگی؟ یا هیچ کدام

لباس عجیب و غریب مغز نداشته منو بدجوری درگیر کرده!

براستی چرا؟  شما بگید این لباس چه رنگیه!؟ 


نظرات 3 + ارسال نظر
eshgheshishe.blogfa.com پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ق.ظ http://eshgheshishe.blogfa.com

گل باشید

زهرا جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ق.ظ http://CEEMORGH.BLOGFA.COM

راضیه گلی سلام
باکلی تاخیر بابت سپاسگزاری از جهت گذاشتن عکس اومدم.
من وقتی صفحه رو بازمیکنم بالا فصله سفید طلایی میبینم اما چندثانیه که میگذره آبی میبینم
من عجیب ترم نه؟؟

سلام زهرا بانوووووو
خواهشمندم دوستم
آره واقعا همه نوعش برای من عجیبی خیلی

زهرا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:03 ق.ظ

راضیه گلی یه روز مهمانان عیدمون رو با این لباسه غافلگیر کردیم انقدر خندیدیم حالا بعدن برات تعریف میکنم.

ای شیطون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد