حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

به دسته ی مرغ ها ....

12 تیر ماه 91 عقد
13 تیر ماه 91 جشن عقد و عروسی برای شیراز
23 شهریور جشن عروسی برای شمال

هنوز باورم نشده که الان سه ماهه متاهل شدم و متعهد
دقیقا 15 ام تیر ماه با جناب همسری اومدیم سمت منزل مشترک که ماشینمون توی جاده خراب شد
چه زود شد 3 ماه!!!!

راضی جون بابا شده خانوم خونه

نظرات 4 + ارسال نظر
HOKA جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://dariusheghbalilove1.persianblog.ir/

مبارک باشه ایشاللللللللللله

موتوشکرم هوکا جان

حس تازه جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ق.ظ http://www.hessetaze.blogfa.com

سلام راضی جون خوبی عزیزم؟دیدم وبلاگت هم اسم وبلاگ منه
گفتم بیام دعوتت کنم تو ام بیایوبلاگمو ببینی و شعرامو بخونی

امیدوارم خوشبخت ترین باشی کنار همسرت

منتظرتم گلم


چه تشابه اسمی ای
ممنون عسیسم

رسول علی نقی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://Tavahomnameh.blogsky.com

وای به سلانتی مبارک باشه ایشالا، نمیدونستم، به پای هم فسل بشید


مرررررررررررررررسی
از بس میای سر میزنی والوووووووووووووو

نماینده اتاق ۷ دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

یاالله، یاالله. سلام علیکم . مبارکت باشه خانمی .ماکه بدون دعوت اومدیم خیلی هم خوش گذشت.بهمون طالبی دادن..ولی...به عروستون ننازیدکه دوماد قشنگ تره..إ به من چه بی جنبه انتقادپذیرباش

کصافط بدون دعوووووووت؟
دیدی چجوری بچمو ضایع کردی؟ بمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد