حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

جعفر


نظرات 5 + ارسال نظر
hoka سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://dariusheghbalilove1.persianblog.ir/

مینا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام راضیه جون خوبی چرا مطالب جدید نمیذارییییییییییییییییییییییی خودت که اصلا زنگ نمیزنی حداقل این جوری میتونم از احوالت باخبر بشم دوسیییییییییییییی خانم

جیگر تو دوسی خانوم بااااااااشه

زهرا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ق.ظ

بیچاره جعفر

عزیز دل شما بگو بیچاره راضی که فردا امتحان داره و هیچی نخونده :( :(

زهرا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ق.ظ

سلام
ناراحت نباش عزیز این نیز بگذرد.
سه شنبه شب به نظرت شیریم یا روباه؟

اوووووووووووووووف 100تا سه شنبه از اون روز گذشته من تازه اومدم

زهرا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام راضیه جان میگم فکر کنم شیریم.(تبریک ) زود رفتی؟
جمله ای خواندم گفتم برای شماهم بنویسم:
ساحل دلت را به خدا بسپار...خدا خودش برایت قایق می فرستد.

برا من کشتی فرستاده زهرااااا جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد