حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

یکسال زندگیه نوعروسانه 3

13 تیر پارسال صبح ساعت 7 به هوای اینکه الان از اتاق برم بیرون همه کل میکشند و هلهله میکنند چشمانم را گشودم باید دوش میگرفتم و لوازمم را آماده میکردم که راس ساعت 10 به آرایشگاه برسم!
از اتاق بیرون آمدم پدر خواب بود مادر در حمام بود و صدا میکرد راضی بیدار شدی ؟ چایی درست کن!! صبحونه هم آماده کن کلی کار دارم :( قیافه ی من در اون لحظه :|
با سرخوردگیه بسیار کارهای لازم را انجام داده و در صف حمام منتظر نشستم !
ساعت 9:30 آقای همسری رسید که مرا به آرایشگاه برسانند و خودشان با پدرم به دنبال گلکاری ماشین و آرایشگاه داماد بروند!
ساعت 2 فیلمبردار به آرایشگاه رسید و من تا ساعت 3:30 هنوز بیرون نیامده بودم !
وقتی کار تمام شد و وسایلم را جمع کردم تا درون ماشین بگذارند تا همسری را دیدم درست عین داماد ندیده های پیتزانخورده فریاد کشیییییدم واااااااااااااااای قربونت برم چقد خوشکل شدیییییییییییی!
و مراسم فیلمبرداری بماند که فیلمبردار چقد جدی میگرفت و ما چقد مسخره بازی در می آوردیم و لجش در می آمد!
از هر قسمتی مجبور بود 5 بار فیلم بگیرد ! یکبار هادی سوتی میداد یکبار من سوتی میدادم وقتی همه چیز خوب بود و زیبا باباجونم که الهی قلبونش برم تو کادر بود خخخخخخ !
الان  فیلم مادر را بیشتر از فیلم میکس شده دوست دارم !برای مثال در فیلم میکس قسمتی هس که من خیلی عاشقانه به چشمان هادی مینگرم و حرف میزنم و سرم را آهسته تکان میدهم و همین قسمت در فیلم مادر من  در واقع دارم به ابروهایش نگاه میکنم و میگم وای وای توی ابروهاتم مداد کشیدن! خخخخخخخخ
خب کار فیلمبرداری در خیابان و باغ که به اتمام رسید با خستگی وافری به آتلیه رفتیم که عکس بگیریم !
بعد از 3 ساعت دویدن در باغ حالا میگفتند عروس چرا بی حالی عکسات خراب میشه!
و آنجا بود که خدارا شکر کردم بازیگر نیستم !
کار آتلیه و عکس با تمام قرتی بازی هایش که تمام شد به سمت باغ مجلس به راه افتادیم!
در نزدیکای باغ به چنان ترافیکی خوردیم گویا که تمام اهالی شیراز آنجا جمع بودند!
در همین زمان منه بیچاره فشارم افتاده بود نفسم در نمی آمد و ترافیک چنان سنگین بود که میگفتیم بعد از شام میرسیم و یکی مدام پشت سرمان بوق عروسی میزد و هادی با ناراحتی فحش آبداری حواله طرف کرد و دلمان خنک شد!
به خیابانهای خلوت اطراف باغ که رسیدیم در یکی از کوچه باغ های خلوت ایستادیم و با داداشم هماهنگ کردم که ما رسیدیم بساط فیلمبرداری را پهن کنید تا من حالم بهتر شود و بیاییم همین موقع همان ماشینی که در ترافیک از صدای بوقش آسایش نداشتیم و فحش حواله اش کرده بودیم بوق زنان کنارمان رسید گفت مبارک باشه باغ کدوم طرف؟ و بدون اینکه ما حرفی بزنیم همان کوچه ای که درونش ایستاده بودیم را گرفت و رفت و من گفتم بیچاره عمه ام که پسرش باعث شد فحش نثارش شود و خوشحال از اینکه اینبار من باعث نبودم!بلی ایشان پسر عمه ی اینجانب بودند! خلاصه باز هم بدون جواب ما راه را گرفت و اشتباهی رفت و اطمینان داشتم باز هم فحش به عمه ام میرسد!
بعد از دقایقی برگشت و با صدایی که عصبانیت توش موج میزد میگفت واقعا خودتونم بلد نیستین؟
بعد از کلی توضیح که دادیم چشمانش را تنگ کرد و با نگاه مشکوکی گفت اصلا شما اینجا چرا ایستادید؟
و باز هم توضیح که چرا ایستادیم و خلاصه از خیر جا آمدن حالم گذشتم و به باغ رفتیم!
جلوی باغ برای من شیرینی و نوشابه می آوردن که این فشارش لعنتی بالا بیاید ولی مگر می آمد! با بد بختی و قرتی بازی های فیلمبردار و مراسم آتیش بازی و روبوسی با پدر ها و مادرها بعد از 30 دقیقه با هادی که من علنا از بازویش آویزان بودم از فرش قرمز گذشتیم !من از آن لحظات هیچی یادم نیس چون واقعا هیچ چیز و هیچکس را نمیدیدم! خلاصه وقتی نشستیم باد خییییلی خوبی به سر و رویم خورد و کمی حالم جا آمد و متوجه ی اطراف شدم و پشت آن همه پرژکتور همه را شبیه سایه میدیدم و توانستم دختره خاله و خاله و زن داداشم را تشخیص دهم که باز بدون من به چسبیده اند و صداهای عجیب و غریبی مثه هو هو یا رررررررر درمی آوردند و من که عروس و خانوم بودم برایشان سه تا بوس فرستادم !خب حالا موزیک شروع شده و من حالم بسیار خوب بود و از همان اول پاهایم روی زمین بند نشد و تمام فرمایشات مادر فراموش شد و تا آخر مجلس با آنها همکاری کرده و همان صداهای عجیب و غزیب را با ولوم بالاتر و مدلهای مختلف تر در آوردم! اینقد خوش میگذشت که وقتی فیلمبردار برای خوش آمد گویی و مراسم کیک و شامپاین صدایم میکرد کلی از ذوقم کاسته میشد و کلا یادم رفته بود من عروسم و ناز و خانوم فقط فکر میکردم الان عروسیه هادی و من مهمونم و باید مجلس گرم کنم!
خلاصه در حین خوشامدگویی از کل مهمانها فقط شاید 5 نفر از من نپرسیدند در آن کوچه باغ چکار میکردم!؟؟؟
رازداری پسر عمه باعث شد به قدرت خدا پی ببرم!
و اواخر مجلس دیدم گودزیلایی که از چشمانم خون میچکد و از دماغ و گوشهایش دود بیرون می آید با سرعت با سمتم می آید من چند قدم عقب رفتم که سرعتش را زیاد کرد دست مرا گرفت و کشید به سمت انتهای باغ وقتی روبرویم ایستاد قیافه ی گودزیلا در نظرم بسیار آشنا بود!و سریع از ذهنم گذشت چقدر شبیه میناست! وقتی حرف زد فهمیدم که این خود میناست ! با کلی جییییییییییغ و داد و فریاد فهمیدم عصبی هست و این دودها بخاطر اونه که از گوشهایش بیرون می آید وقتی دلیل را حویا شدم گفت خیر سرت تو عروسی اینم لباس عروسه اینم دسته گله عروسه! من گفتم ها؟ که عصبانیتش دوچندان شد و توضیح داد چرا لباستو تا بالای زانوت بالا میزنی و راه میری؟ چرا دسته گلتو یا دستت نمیگیری یا وقتی میدم یکی برات بیاره عین چماق میگیریش؟اصن تو چرا اینقد میرقصی؟چرا میوه هارو اینجوری وایمیسی وسط و گاز میزنی؟مگه تو خونه ی باباتی؟
راس میگفت خدایی وسط باغ ایستاده بودم یه دستم سیبو و شلیل یه دستم خیار بود برا خودم گازای گنده گنده میزدم که مامانم همچین تو کمرم زد که پرید تو گلوم بدون اینکه دلش بسوزه گفت تو آدم نمیشی :((((
خلاصه بهش قول دادم دیگه خوب باشم !و مرا ببوسید و گفت تو عروسک شدی دختر خییلی ناز شدی و من ذوق کرده وو دامنم را تا زانو بالازده و انتهایی ترین قسمت دسته گل را گرفتم و  به پیست رقص برگشتم که باعث شد تا آخر شب به نگاه نکند !
برای مراسم کیک هم نگذاشتم احدی برقصد که مبادا از آقامون پول بگیرد و خودم رقصیدمو پول به جیب زدم :)))))))))
شام را هم فقط1 قاشق خوردم و در کف مانده ام که جناب همسری چطور دو دیس برنج و آنهمه سالاد و جوجه و کباب را خورد!
با تمام شدن مجلس ما سنت شکنی کردیم و من با آنهمه ملحقات لباس عروس پشت فرمان نشسته و به سمت خانه راندم! در مسیر هرکی سبقت میگرفت تا درون ماشین را میدید یه هورا هم میگفت و تقریبا مماس با ما می آمد! حالبتر از همه موتور سواری بود که با دیدن این صحنه 5 بار بر سر خود کوبید و خاطره اش را برای ما نگه داشت خلاصه با کلی بوق بوق و رقص پسرعمه ها و دختر عمه جلوی ماشین و سبقت و کورس و جلفبازی به خانه رسیدیم !
همانطور که هیچیک از مراسماتم نرمال نبود این یکی هم نبود و من حتی مراسم گریه کنون عروس هم نداشتم چون رفتیم خونه باباجونم و تا 4 صبح من و مامانم کنار هم نشسته بودیم هادی گیره های سر منو در می آورد بابا گیرهای سر مامانمو!
و این بماند که من یکساعت هم در خانه جلوی آینه قر دادم و قربان صدقه ی خودم رفتم!
و بعد با فراق بال و فحشای مامانم که میگفت با آرایش نخواب تا صبح عین بختک افتادم!
هههعی هیچوقت فکر نمیکردم یکسال دیگه با دست سوخته و پانسمان شده خاطراتمو بنویسم :(


نظرات 9 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

خودت گود زیلایی خروووووووووووووووووووووووووووو
ضعیفه بی معنی

ووووووووویی عامو چته بغرررررررررررررعان با تو نبودم

داش گتت دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ

آخه با اون همه میوه ای که توخوردی دیگه جا واسه شام نداشتی

:))))))))) به این یه مورد فکر نکرده بودم صفدر جوووووووووووووون

داش گتت دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ق.ظ

آخه با اون همه میوه ای که توخوردی دیگه جا واسه شام نداشتی

زهرا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام راضیه جان
خیلی جالب بودبعضی بخش ها رو خیلی دوست داشتم مثل: میوه خوردن وسط عروسی
بالا گرفتن لباس عروسی
رانندگی کردن (به قول خودت سنت شکنی)
امیدوارم دستت هرچه زودتر خوب شود

سلام عزیزم خب دیگه :))))))) اینم یه جورشه :)) ممنون عزیز دلم :)))))))))

sahar سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ


jigaret beram

فدااااااااااااااااااااااااااااااااااات

سحز سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://hezaro1shab.blogsky.com

مرذزظض

زهرا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام راضیه جان
خیلی دلتنگت هستم

اومدمممممممممممم

حسین دهقانپور از اران وبیدگل 15ساله دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ق.ظ

کی حوصله داره این همه نوشته هارابخونه کم تربنویسید که ادم بخواند مانوکر همه تو نیم

آقا حسین دهقانپور از اران وبیدگل 15ساله
من اینا رو واسه خودم مینویسم پسرم شما نخون باشه؟ آفرین !

محیا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

سوسک و پشه مارمولک
پیوندتااااااااااااااااااان مبارک................
خیلی باحال بود

حالا چرا اینقد جوووووونور؟
میسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد