حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

چند کلمه حرف حساب

خدا جون دمت جیز خیلی کرتیم !
تو زندگیم همیشه بهترینارو داشتم ولی بهترین نبودم و نشدم !
بهترین پدر و مادر بهترین برادر و بهترین همسر که با دنیا عوضشون نمیکنم!
خودت مواظبشون باش ممنون!
امروز استاد زبان بهم گفت اگه اینجوری پیش برم این ترم می افتم ! جالبه شاید تو یه سری کارا کوتاهی کنم و ضعف داشته باشم ولی در حدی که اون میگفت ضعیف نیستم! من تا ترم 3 استادمون میگفت خیلی خوب صحبت میکنم حتی مدیر آموزشگه حالا چطور شده که این یکی میاد اینجوری میگه؟
البته اگه منو مقایسه میکنه با بعضی شاگرداش که حرف مفت زیاد میزنن و از اتفاقات روتین زندکیشون میان تعریف میکنن باید بگم نه من اونطوری نیستم !
قضاوتش درست نبود براش دارم همچین با یه نامه چک برگردون حرفاشو بزنم تو صورتش که حالش جا بیاد !هیچ خوشم نیومد مثلا میخواست انگیزه ایجاد کنه؟ با این کارش باعث شد نه تنها انگیزه ی من بخشکه بلکه ازش بدم بیاد ! چرا که تمام زحمات و وقتایی رو که من تو خونه میذارم رو نادیده گرفت!
یه سریا تو کلاسمون هستن که ه رو از ب تشخیص نمیدن ولی اینقد حرف میزنن(حرف مفت) فک میکنه اونا خیلی خوبن در صورتی که طرف تو یه جمله ی سطح پایینش 200 تا غلط داره!
امروز عجیب به سادگی خودمون پی بردم میگم خودمون منظورم من آمنه زهرا بود!
از نظر من زهرا باید شاگرد نمونه انتخاب میشد ولی فک کنم یه بار شنیدم همون دختری که زیاد حرف میزنه انتخاب شده و واقعا از اینکه در حقش بی انصافی شده ناراحت شدم!
ما و یا حتی من اگه زیاد حرف الکی و مفت نمیزنم شاید دلیلش اینه که از زیاد چرند گفتن اون دختر خانوم خودم خسته میشم چرا باید با حرفای صد من یه غازم بقیه رو اذیت کنم؟ حرفایی که ابدا در شان کلاس و در شان شما خانوم معلم نیست ! حرفایی که ابدا ربطی به کلاس و درس نداره !
مثلا به ما چه عموی اون بنده خدا بچش به دنیا اومده !
منم هر روز در زندگیم اتفاقای زیادی میفته دلیلی بر خوب بودن من نیست خانوم جان که بیام اینارو به شما بگم!!!
فک میکردم معلمه خوبیه ولی همین امروز با این قیاسش و با ضایع کردن تمام تلاش ما بهش شک کردم!
ایشالا زودتر این ترم تموم شه !

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

salam razieh jaaaaaaaaaaaan
be nazare man sathe sobhat kardanet aaaalie
narahat nabash
veblaget kheili khoshgele

سلام محیااااااا جووووونم
ممنوووووووووون به پای شما که نمیرسیم
ممنون قابل نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد