حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

گزارش 5 ماه اخیر

     


یک کلام علنا جغد شدم 
ساعت 11 به بعد که میشه تازه فعالیتام شروع میشه برای مثال امشب ناهار فردامو درست کردم خونه رو مرتب کردم !سرویس ها رو شستم لباسارو ریختم تو ماشین !
الانم ساعت 3:50 هنوز خوابم نمیاد :|
با این اوصاف میخوام برنامه ریزی درسی هم داشته باشم خیر سرم :|
یه دوست انگلیسی پیدا کردم :) خیلی خوبه کلا کمرنگه :)) زرده زرد:)) 
آقا نیل 54 ساله ساکن یونان و بی دین  دارای  دو فرزند و همسر !هیچ جوره تو مخیله ش نمی گنجه که ما مشروب نمیخوریم و فقط میپرسه چطوری خوش میگذرونین :))
به من میگه خودشیفته :) از انگلیسی صحبت کردنم بسیار راضی هست و کلی با تعریف و تمجیداش منو خجالت میده :)
امروز 20 اسفنده و من دقیقا 1ساله کیش نرفتم :(((
کیش بدنم کم شده !
امشب در واقع شب گذشته رفتم کتاب کنکوری خریدم میخوام زبان رو توی دانشگاه هم ادامه بدم !
البته خودم امیدی به قبولی ندارم فقط میخوام سعی کنم!
وااااااااااااااااااااای یه اتفاق عالیییییییییییییییی !
حدود دو ماه هست که میرم کلاس سنتور و حدودا 5 تا ملودی میتونم بزنم :)
پای لنگ
گل سایه کمر
گل گندم
توپ سفیدم :)
کمی از الهه ناز
یه ملودی گیلکی :)
تو این زمینه عاشق خودمم :)
و در آخر استرسی که این چند وقت داشتم مسی قبل از بازیاش نداره !
عاقا چشمه ی بلیط خشکیده بود ! ما هواپیما میخواستیم که نشد در نهایت به اتوبوس قدیمیا  هم راضی بودیم اما نبود که نبود که نبود!
بالاخره با یه عالمه مشقت تونستم از طریق اینترنت یه پرواز پیدا کنم اونم نه به شیراز !!!! به یاسوج :|
خب دیگه اونو بابا زحمت میکشه میاد دنبال عزیز دردونش :)
ولی خوشبختانه برگشتمون از شیراز به تهرانه :)

از بس دیر به دیر میام باید کلی بنویسم خسته میشم باید یه فکری برات بکنم پشمکوو جونم !
منو ببخش فیسبوک اومد تو تک و تنها موندی :(
خدایاااااااااااااااا تخته نرد فیسبوک را از من بگیر تمام وقت عزیزمو گرفتهههههههههه :((


نظرات 5 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

به بهههههه
جقدر فعال اموزشگاه که ما رو اسکل کرده حسابی.
راستی منم دانشجو شدم.....

آره خیییییییلی :)))))
بعد از عید شروع میکنن دیگه
به به به سلاااااامتی دولتی؟چه رشته ای؟ :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

نه دولتی نه
[:S00:]پیام نور
مدیریت بازرگانی.

بسلامتی عزیزم به شرطی که بعد از عروسی تنبل نشی :)

محیا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ق.ظ

چمدووووووووونممممممم

زهرا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

سلام بر دوست شب بیدار خودم
1)شما یه دوست یونانی پیدا کردی!!!
2)جملت ایهام داره :طرف 2تا فرزند داره و2تا همسر یا 2فرزند و1همسر؟؟؟
3)ازروی حس کنجکاوی میپرسم با این دوست چطوری آشنا شدی؟؟؟
4)یه سوال:تواین زمینه عاشق خودمم اسم یه ملودی است آیا؟آخه سر خط زیر بقیه نوشتی؟(خنده)
5)مسی فقط قبل از بازی با ایران استرس دارد
7)سفر خوبی برات آرزومندم به پدر ومادر سلام برسون.
.
.
.
.
.
.
متن بالا شاره 6 نداشت
6)پیشاپیش سال نو مبارک

اووووووووووووووف
1.بله
2.فیسبوق
3 2فرزند و 1 همسر
4.نه این یه نمونه خودشیفتگیه
5.بهلههههههههه
7.مرسی




6 سال شما پس و پیش مبارک

د.ا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

مهمی پرواز شیراز به تهران به این بود که یک انسان با شخصیییییییییییییییییییییییییییتی در انتظارشون بود B|


ای بابااااااااا انساااااااااااان با شخصییییییییییییییییییییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد