حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

به بعضیا باید گفت شما رو اعصاب ما جا دارید....


اینقد بدم میاد از کسانی که کاری که نباید انجام بدن رو انجام میدن  و حرفی که نباید  بزنن رو میزنن آخرشم میگن امیدوارم ناراحتت نکرده باشم 

نکنید این کارا رو تورو خدا 

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نور چراغه تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون


نظرات 3 + ارسال نظر
محیا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام راضی جووون کی چیز بهت گفته ؟؟؟؟؟

شما خودتو ناراحت نکن عروس خانوم

محیا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

اخه خیلی عصبانی هستیییییییییییییییییییییییی


عزیزم من خیلی وقته از قانونه بیخیاله دنیا آدماش تبعیت میکنم

زهرا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

راضیه عزیز سلام
اولن خیلی دلتنگتم
دومن حرفاتو قبول دارم برخی آدما هرچی دوست دارن میگن بعد اسمشم میزارن رک گویی (مثلن)

بیخیال من که عادت دارم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد