حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

پاییز فصل من

پاییز اتفاق زردی ست که ممکن است در آغوش هر فصلی بیفتد!

پ.ن 1: پاییزم ، فصل من ، آمدن دوباره ات بر من مبارک ! از آن روزی که چهره ات محو شد در آب های یخ زده ی دریاچه 9 ماه میگذرد و تو باز آمدی ! طبق نوشته هایم برای آمدنت پنجره را باز و شمع های مهمان خانه را روشن گذاشته ام ! 
و از شوق دیدنت چه مهربان تر میدرخشند! اتفاق زرد من ، مرا سخت در آغوش بگیر ، من مدت طولانی چشم به راهت بودم!

من دچارت شده ام و میخواهم بار دیگر از بطن تو متولد شوم!

پ.ن 2: الهی قلبونش بشم دوباره اومد ، فکر نکنم کسی از من خوشحال تر باشه بخداااااااااااا!
پ.ن 3: متن بالا همیجوری ای فی البداهه و الهام گرفته از نوشته پاییز قبلیم بود!
پ.ن 4: برای دیدن متن اصلی پاییز به مطالب گذشته رجوع کنید!

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ

منم دیوونه پاییزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد