حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

shy

dear cheaters I'm so sorry! unfortunaitly I couldn't find listening of page 38 
oh I think we need a towel for our tears 
I cann't stop crying 
mamaaaaaaaaaaa
ok enough
if you feel jealous I should say I wrote it hahahaha

you can borrow my towel beacuse mine is 3 pages
take care and be happy my friends LOL

نظرات 8 + ارسال نظر
محیا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:30 ب.ظ

khkhkh
termi ke nekooooost.........

زهرا شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ http://ceemorgh.blogfa.com

راضی جون سلام
باید فردا بترکونی تا برق رو درچشمانت ببینیم طوریکه بابرق چشات 1 اتاق روشن بشه...
راضی جون من فردا ازساعت 7ازخونه میرم بیرون یکسره دانشگام تا کلاس زبان فکرکن وقتی میرسم آموزشگاه چه شکلی ام؟

ینی واقعا فکر میکنی من با اینکه هیچی نخوندم بازم میتونم برق تو چشمام پدید بیارم؟؟ اصلا حوصلم نشد کارامو انجام بدم
نگو که منم همینطور از ساعت 7 میرم دانشگاه تا 2
عصر هم از 5 میام آموزشگاه منو هم تصور کن یه کم چه شکلیم
محض اطلاع بگم الان ساعت بیست دقیقه به دو نصف شبه و من باید 6 بیدار شم هنوز هم میتونی فردا منو تصور کنی

زهرا یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام راضیه عزیز
حسابی دلمبرات تنگ شده.
بابا عجب شانسی کلن این هفته کلاسا برگزارنمیشه
وقتی برگردی محیای جدید رو میبینی.
راستی این روزها التماس دعا
سلام مارو هم به خانواده برسون.
مطمئنن وقتی این نظر رو میخونی که برگشتی وانشاالله من در جمع شما خواهم بود.
در ضمن آپم

سلام عجیجممممم خوفی؟؟ منم دلم برات کلیییییی تنگ شده گمونم
آره چه شامسی داشتم من خخخخخ
مگه محیا چه تغییراتی کرده؟؟ هااااا؟؟!؟؟
چرا ایشالا تو جمعمان باشی؟؟؟ مگه دیگه نمیخوای بیای؟؟؟
چی شدههههه منو در جریانشان بذااااار

زهرا یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

فدای صداقت اون بیسوادی که وقتی بهش گفتن عشق چند حرفه گفت: 4حرف همه بهش خندیدند واو زیرلب زمزمه کرد حسین حسین حسین...

:)

hoka یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ب.ظ http://dariusheghbalilove1.persianblog.ir/

بچه تنبل شیرازی خخخخخخ

خخخخخخخ چطوری؟؟ بابا شدنت هزار بار مبارک بچه تنبل شیرازی

زهرا شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ق.ظ

باز هم یک ترم جدید ولی با همان استاد قبلی
باز هم یه قول جدید وامیدوارم اینبار بهش عمل کنم
میدونی چیه راضی جون
من هردفعه به محیا میگم اینبار تو کلاس یه عالمه حرف مبزنم ولی بازم نمیشه

خخخخخخخخ منم هر بار آخرای ترم به لحظات ملکوتی غاط کردم از ترم جدید میخونم نزدیک میشم
ولی میبینی که هر ترم باس بگم قربون اون ترم

صدیما شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ب.ظ


sorry for you.
my term is nekoooooooooo...hahaha
...............
i have a mather you know me???

I think sooooooo
are you moeid's mom?

صدیما یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

yes.you are very clever.

this link is lesson mines and topics where we should study for examations.

http://s5.picofile.com/file/8151844542/motarjemi_4_.zip.html

yeah yeah I know LOOL

thank you so much dear sedima

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد