حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!
حس تازه حرف تازه

حس تازه حرف تازه

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟!

F1 .......F1

خب تا قبل ا این منزل جدید هیچ تغییر مثبتی که توی روحیه م نداده بود بلکه با یک  مریضی طولانی مدت و اثاث کشی و ... جا نیافتادن توی منزل  نو  روحیه داغونتری برام به ارمفان آورده بود ! 
اما.....
با یه سفر دو هفته ای به کیش همیشه مهربون و بودن با کل خانواده حسابی شنگولم کرد و مجددا من با کولخ باری از خرید برگشتم و با یه روحیه تازه شروع کردم به مرتب کردن و نظافت کردن خونه که بسیار در این راه ملامت ها کشیدم 
ولی خب من پیروز شدمممممم ! 
البته هنوز یه مشکل هست اونم اینه که بعد از سه هفته دور فتادن از درسا دیگه حس درس خوندنم رفته بازم هزارتا خداروشکر که فردا ترم 10 تموم میشه وگرنه کو حس؟ 
ازونجا که دانشجو هم شدم و از یه ماه دیگه امتحانام شروع میشه خیلی به خودم مفتخرم که یکی از کتابام رو هنوز باز هم نکردم و تازه یکیش هم وکیوم مونده 
اما خب گفته بودم که خونه م تمیزه هاهاهاهاهاهاهاهاهاها!
یه چیزی رو باید تبریک بگم که هنوز مطمئن نیستم فردا میام برا تبریک 

پ.ن : no gain with out pain
نظرات 6 + ارسال نظر
محیا پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ب.ظ

سلاااااااااام منم کیش میخااااااااااامیام
یالااااال تبریک رو بگو چی میخاستی بگی بدووو

من که شما رو دعوت کردم عزییییییزم
خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

زهرا شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ

اگه منظورت ورود به ترم جدیده تبریک
بابت روحیه جدید ،خریدهایی که کردی وموفقیت در تمیز کردن خانه هم تبریک

ینی انقد تابلووووووووووو بود که دوتاتون فهمیدیییییییییین؟

صدیما شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ب.ظ

کیش تو مساوی است با خونه های مملو از کتری برقی...پس خدا کنه بازم کیش بطلبتت.

خخخخخخخخخ کشته منو این همه مملو از سرشااااااااااار
ایشالا که بطلبه

مینا یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام به کلفتت میگفتی بیاد کمکت اثباب کشی ونظافت

عجیییییییییجم شما سروری شما عروسی شما نازییییییییییییییی شما عجقییییییییییییییییی

صدیما یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ

i ready tht monkey's pow book.
i cry

dont be silly and too sensetive
but you right I became sad either when I read that !

صدیما یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

sensetive" mean"???
not find at the dictionary...

at" is true???or in"?

Im sorry sensitive is true
in is right

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد